REGULAMIN SKLEPU EduFarma

SPIS TREŚCI

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE 2

§2 DEFINICJE 3

§3 ZASADY KORZYSTANIA Z PLATFORMY SZKOLENIOWEJ 6

§4 WYMAGANIA TECHNICZNE 7

§5 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE 8

§6 REJESTRACJA KONTA UŻYTKOWNIKA W SKLEPIE EDUFARMA 8

§ 7 PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ 10

§ 8 KURSY STACJONARNE 12

§9 PRODUKTY NIEODPŁATNE 12

§10 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ 13

§11 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW 14

§12 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI 15

§13 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY 16

§14 REKLAMACJE 17

§15 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA 18

§16 ROZWIĄZANIE UMOWY 19

§17 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW 21

§18 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA 22

§19 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, PRAWA AUTORSKIE 23

§20 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES 25

§21 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW  I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA 29

§22 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 30

ZAŁĄCZNIK nr 1 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA 31

ZAŁĄCZNIK nr 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA 33

ZAŁĄCZNIK nr 3 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA 36

ZAŁĄCZNIK nr 4 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA 38

ZAŁĄCZNIK nr 5- PRODUKTY 40

 

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego Magdaleny Tułeckiej prowadzącej działalność gospodarczą pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA.
  2. Sklep internetowy jest dostępny w ramach Sklepu internetowego https://EduFarma.eu i https://kursy.EduFarma.eu i na odpowiednich podstronach.
  3. W przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą używając następujących danych kontaktowych:

numer telefonu: 519170433

adres e-mail: kontakt@edufarma.eu

formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu.

  1. Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej i formularza kontaktowego dostępnego w ramach Sklepu 
  2. Zasady korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin. 
  3. EduFarma udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub wydruk. 
  4. Warunkiem skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.  
  5. Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT zgodnie z aktualnymi przepisami).
  6. Informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  7. Dokonywanie Zamówień w Sklepie jest możliwe po założeniu Konta w Sklepie lub bez zakładania Konta poprzez Formularz Zamówienia dostępny w Sklepie.
  8. Zasady korzystania ze Sklepu oraz składania Zamówień oraz dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin. 
  9. EduFarma nieodpłatnie świadczy usługi na rzecz Klienta związane z założeniem i prowadzeniem Konta w Sklepie.
  10. W ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
  1. rozsyłania i umieszczania w ramach Sklepu spamu;
  2. dostarczania i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w ramach formularzy znajdujących się w Sklepie.
  1. Nakazuje się:
  1. Korzystanie z Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
  2. Korzystanie z Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
  3. Korzystanie z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie w celu osobistego użytku.
  1. Klient nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając niepoprawnych danych osobowych.
  2. W celu usunięcia Konta Klienta z Sklepu, Użytkownik może dokonać tego poprzez przesłanie wiadomości obejmującej dyspozycję usunięcia Konta Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@edufarma.eu.

§2 DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. EduFarma, Sprzedawca – działalność gospodarcza prowadzona przez Magdalenę Tułecką pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA po adresem Batalionów Chłopskich 77A/ 43, 01-305 Warszawa, NIP 5222908599, REGON 362346011 zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.
  2. Klient –  osoba prawna, jednostka organizacyjna posiadająca zdolność prawną, osoba fizyczna składająca Zamówienie w ramach Sklepu dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu, która posiada pełną zdolność do czynności prawnych lub zgodę opiekuna prawnego na dokonanie zakupu danego Produktu w Sklepie (zawarcie umowy sprzedaży) oraz na przetwarzanie jej danych osobowych w ramach Konta i przebywania oraz poruszania się w Serwisie w przypadku, gdy nie ukończyła 16 roku życia. 
  1. Użytkownik/ Uczeń – osoba fizyczna wskazana przez składającego Zamówienie lub osoba fizyczna składająca Zamówienie. Użytkownik korzysta z Platformy szkoleniowej i treści umieszczonych na Platformie szkoleniowej, do której dostęp został przyznany przez Administratora Sklepu. W przypadku zajęć online, osoba uczęszczająca na zajęcia online. W przypadku zajęć stacjonarnych osoba uczęszczająca na zajęcia stacjonarne. 
  2. Konsument – osoba fizyczna zawierająca z EduFarmą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  3. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia Produktów związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale niemających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego, zgodnie z art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny.
  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta z Sklepu.
  5. Konto– konto Klienta lub Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu lub/i Platformie szkoleniowej, umożliwiające dostęp do zakupionych szkoleń i produktów.
  6. Platforma szkoleniowa – platforma, na której znajdują się zakupione Produkty online.
  7. Regulamin – niniejszy Regulamin.
  8. Sklep Internetowy lub Sklepsklep internetowy dostępny pod adresem https://EduFarma.eu lub https://kursy.EduFarma.eu oraz na odpowiednich podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień i zakupów określonych Produktów.
  9. Produkt – produkt zakupiony w Sklepie, dostępny w wersji elektronicznej na Platformie szkoleniowej lub kurs online lub kurs stacjonarny. Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  10. E-konsultacja – lekcja indywidualna Ucznia przeprowadzona w drodze zajęć online.
  11. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawarta pomiędzy Sprzedawcą 

a Klientem za pośrednictwem Sklepu.

  1. Zamówienie – czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  2. Formularz zamówienia – formularz Sklepu, za pomocą którego Klient może złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
  3. Umowa zawarta na odległość – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
  4. Operator płatności – PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
  5. Kurs online – zajęcia online prowadzone przez EduFarmę w grupach, szkolenia, warsztaty i kursy prowadzone w czasie rzeczywistym z udziałem Użytkowników jak i zajęcia dostępne w całości po zakupie i zalogowaniu się na Platformie szkoleniowej.
  6. Dowód zapłaty – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku
    od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami prawa.
  7. Płatność – wpłata na konto EduFarmy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów płatności internetowych - w zależności od wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
  8. System – zespół współpracujących z sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).
  9. Dni robocze – dni tygodnia od poniedziałku do piątku, poza dniami ustawowo wolnymi od pracy.
  10. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 z zm.), dalej jako Ustawa.
  11. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 z zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  12. RODO - oznacza Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
  13. Ustawa o ochronie danych osobowych – ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. 2018, poz. 1000 z późn. zm.).
  14. Ustawa Prawo telekomunikacyjne – ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. 2004 Nr 171 poz. 1800 z późn. zm.).

 

§3 ZASADY KORZYSTANIA Z PLATFORMY SZKOLENIOWEJ

  1. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z Platformy szkoleniowej wyłącznie we własnych celach. 
  2. Zabrania się:
  1. korzystania z Platformy szkoleniowej w celach  promocyjnych i reklamowych;
  2. korzystania z Platformy szkoleniowej na rzecz osób trzecich;
  3. rozpowszechniania pozyskanych z Platformy szkoleniowej materiałów szkoleniowych;
  4. korzystania z Platformy szkoleniowej w sposób niezgodny z prawem, dobrymi obyczajami oraz zasadami współżycia społecznego;
  5. prezentowania na Platformie szkoleniowej treści wulgarnych, treści obraźliwych, naruszających godność człowieka, obrażających uczucia lub poglądy innych osób; w przypadku powzięcia wiedzy o zamieszczeniu na Platformie szkoleniowej ww. treści EduFarma zastrzega sobie prawo stałego lub czasowego zablokowania Klienta, Użytkownika lub Konta na zasadach i w trybie określonym Regulaminie;
  6. wprowadzania treści zagrażających integralności systemów informatycznych lub stabilności Sklepu lub/i Platformy szkoleniowej.
  1. EduFarma ma prawo do stałego lub czasowego zablokowania Konta naruszającego postanowienia niniejszego Regulaminu lub przepisy prawa.
  2. EduFarma informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z wystąpieniem ryzyka zainfekowania systemu informatycznego przez niepożądane oprogramowanie. W celu uniknięcia zagrożeń EduFarma zaleca:
  1. instalację oprogramowania antywirusowego i aktualizowanie go na urządzeniu z którego Użytkownik korzysta;
  2. uruchomienie zapory systemowej na urządzeniu Użytkownika korzystającego z Sklepu.
  1. EduFarma informuje, że korzystanie z usług świadczonych drogą elektroniczną może wiązać się z wystąpieniem zagrożenia związanego z atakami hackerów. 
  2. EduFarma informuje, że korzysta z zabezpieczeń i stosuje zasady bezpieczeństwa przetwarzania danych osobowych, które mają na celu minimalizację ryzyka naruszenia danych osobowych oraz wystąpienia niepożądanych ataków na urządzenia Użytkowników korzystających z Sklepu.

§4 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Użytkownik może korzystać z Sklepu i Platformy szkoleniowej i udostępnionych funkcji w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób niezakłócający funkcjonowania Sklepu internetowego, Platformy szkoleniowej oraz innych Użytkowników w ramach Sklepu.
  2. Do skorzystania z Sklepu, także Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz składania zamówień na Produkty potrzebne są:
  1. dostęp do Internetu z umożliwiającego to urządzenia;
  2. odpowiednio skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca standardy HTML 4.01, CSS, javascript oraz pliki typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome;
  3. aktywne i odpowiednio skonfigurowane konto poczty e-mail.
  1. EduFarma zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i informacji przez Użytkowników oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  2. EduFarma podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia stałego i harmonijnego funkcjonowania Sklepu.
  3. Hasło Użytkownika Sklepu szyfrowane jest metodą, która uniemożliwia odczytanie go przez EduFarma.

§5 PRODUKTY DOSTĘPNE W SKLEPIE

  1. W Sklepie EduFarm dostępne są następujące Produkty:
  1. Kursy online;
  2. E-konsultacje;
  3. Treści cyfrowe dostępne po zalogowaniu na Platformę szkoleniową, w skład których wchodzi ponad 2000 zadań z gramatyki i słownictwa z języka angielskiego, zagadnienia z matematyki według podstawy programowej do szkoły podstawowej, zestawów egzaminacyjnych,  testów, wskazówek do rozwiązywania zadań oraz zajęć coachingowych dla dzieci i młodzieży;
  4. Ebooki
  5. Kursy stacjonarne.
  1. Specyfika każdego Produktu, jego skład oraz cechy charakterystyczne znajdują się w opisach Produktu w Sklepie.

§6 REJESTRACJA KONTA UŻYTKOWNIKA W SKLEPIE EDUFARMA

  1. Za pośrednictwem Sklepu, EduFarma świadczy na rzecz Użytkowników usługi elektroniczne prowadzenia Konta w Sklepie i na Platformie szkoleniowej. 
  2. W celu założenia indywidualnego Konta należy wypełnić formularz rejestracyjny obejmujący nazwę (login), adres e-mail oraz hasło oraz zaakceptować Regulamin i Politykę Prywatności.
  3. Utworzenie Konta wymaga przy rejestracji podania nazwy (loginu), adresu e-mail i hasła.
  4. Na rzecz Klienta, EduFarma świadczy ponadto nieodpłatną usługę drogą elektroniczną polegającą na możliwości złożenia Zamówienia Produktu w Sklepie poprzez Formularz Zamówienia.
  5. Na podany przez Użytkownika adres e-mail zostaną przesłane informacje związane z założeniem Konta i wymagające potwierdzenia. Po potwierdzeniu rejestracji, Konto Użytkownika zostaje utworzone, a Użytkownik może z niego korzystać. 
  6. Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z Platformy szkoleniowej.
  7. Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi prowadzenia Konta drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas określony w opisie produktu.
  8. Użytkownik loguje się do Konta poprzez e-mail oraz hasło. W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego. 
  9. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Użytkownikowi i przekazania danych w związku z korzystaniem ze Sklepu i Platformy szkoleniowej, EduFarma podejmuje środki techniczne i organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  10. EduFarma podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Sklepu i Platformy szkoleniowej. Użytkownik powinien poinformować EduFarma o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Sklepu i Platformy szkoleniowej.
  11. Użytkownik powinien niezwłocznie powiadomić EduFarma w przypadku powzięcia informacji o naruszeniu bezpieczeństwa lub o bezprawnym wykorzystaniu Konta lub zabezpieczającego go hasła bądź jakiejkolwiek innej nieprawidłowości z nimi związanej.
  12. Zabronione jest udostępnianie danych Konta osobom trzecim. 
  13. Użytkownik może edytować i uzupełniać swoje dane po zalogowaniu się do Konta.
  14. Jedna osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą może zarejestrować maksymalnie jedno Konto.
  15. EduFarma może skontaktować się z Użytkownikiem w celu weryfikacji Konta i uprawniona jest do wprowadzenia zmian/uzupełnienia informacji dotyczących Użytkownika za zgodą Użytkownika.
  16. W wypadku Użytkowników będących Konsumentami EduFarma może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć Konto Użytkownika lub pozbawić Użytkownika prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta przed rozwiązaniem umowy.
  17. W wypadku Użytkowników będących Konsumentami EduFarma może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Użytkownika, z skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Użytkownika postanowień niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Użytkownik korzysta z Platformy szkoleniowej lub Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, w sposób uciążliwy dla innych Użytkowników oraz dla EduFarmy, kopiuje kursy online lub inne treści cyfrowe dostępne na Platformie szkoleniowej EduFarmy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody EduFarmy, podaje EduFarmie dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe, niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego uzyskania dostępów do jego zasobów. 
  18. Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usługi elektronicznej prowadzenia Konta w drodze porozumienia stron w każdym czasie. 
  19. Klient może rozwiązań umowę o świadczenie usługi elektronicznej prowadzenia Konta w każdym czasie, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia lub w trybie natychmiastowym z ważnych powodów. 
  20. Wskutek usunięcia Konta przez EduFarmę Użytkownik traci dostęp do wszystkich zasobów dostępnych uprzednio na jego Koncie.
  21. W celu usunięcia Konta Klienta z Sklepu, Użytkownik może dokonać tego poprzez dyspozycję usunięcia Konta Użytkownika za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres kontakt@edufarma.eu .
  22. EduFarma informuje, że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie z Produktów zakupionych w Sklepie. 
  23. EduFarma świadczy również na rzecz Klientów i osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli posiada zgodę na świadczenie tej usługi. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera, zapisu, rezygnacji z jego otrzymywania opisane zostały w Polityce prywatności.

§ 7 PRODUKTY DOSTĘPNE NA PLATFORMIE SZKOLENIOWEJ

  1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż Produktów online, do których dostęp możliwy jest wyłącznie po opłaceniu i zarejestrowaniu się na Platformie szkoleniowej zakładając Konto Użytkownika.
  2. Rejestracja na Platformie szkoleniowej i utrzymanie Konta odbywa się nieopłatne w ramach ceny zapłaconej za zakupiony Produkt.
  3. Produkty dostępne na Platformie szkoleniowej to:
  1. Kursy online dostępne w całości po zalogowaniu się na Platformę szkoleniową,
  2. Kursy online polegające na cyklicznym uczestnictwie Ucznia w czasie rzeczywistym na lekcjach, które odbywają się się zgodnie z ustalonym harmonogramem,
  3. Treści cyfrowe dostępne po zalogowaniu na Platformę szkoleniową (w skład których wchodzi ponad 2000 zadań z gramatyki i słownictwa, tematów z podstawy programowej z matematyki dla szkoły podstawowej, zestawów egzaminacyjnych, testów, wskazówek do rozwiązywania zadań oraz zajęć coachingowych dla dzieci i młodzieży),
  4. Ebooki.
  1. Dostęp do zakupionych Produktów na Platformie szkoleniowej może być czasowy lub nieograniczony. Informacja o terminie dostępności Produktu znajduje się w opisie danego Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.
  2. Dostęp do zakupionego Produktu na Platformie szkoleniowej następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty za Produkt, o ile Regulamin nie stanowi inaczej.
  3. Dostęp do kursu online prowadzonego w trybie cyklicznym, gdy Uczeń uczestniczy w lekcji online w czasie rzeczywistym na Platformie szkoleniowej następuje niezwłocznie po zaksięgowaniu zapłaty za Produkt, przy czym lekcje prowadzone w ramach takiego kursu odbywają się zgodnie z harmonogramem określonym w opisie kursu online (Produktu) w Sklepie. Nieobecność Ucznia na zajęciach nie wpływa na cenę kursu online przy czym Uczeń nieobecny otrzymuje w razie nieobecności kompleksowe materiały obejmujące treści omówione na odbytych zajęciach i możliwość konsultacji z nauczycielem (indywidualne konsultacje trwają 15min i na jednego ucznia przypada 4 konsutacje w ciągu całego kursu)
  4. Uczeń kursu online prowadzonego w czasie rzeczywistym ma obowiązek mieć włączoną kamerę oraz mikrofon pod rygorem usunięcia z listy obecnych na zajęciach. W przypadku usunięcia Ucznia z zajęć z powodu powyżej wskazanego zwrot opłaty za zajęcia nie przysługuje. W tym przypadku nie obowiązuje możliwość indywidualnych bezpłatnych konsultacji.
  5. Dostawa zamówionych Produktów elektronicznych odbywa się nieodpłatnie w ramach usługi utrzymania Konta.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany nauczyciela prowadzącego określone zajęcia w trakcie roku szkolnego w ramach kursu online prowadzonego w trybie cyklicznym.

 

§ 8 KURSY STACJONARNE 

  1. Sprzedawca prowadzi w ramach Sklepu sprzedaż kursów stacjonarnych.
  2. Kurs stacjonarny odbywa się w wyznaczonej lokalizacji, w wyznaczonym terminie i realizowany jest zgodnie z programem określonym przez Sprzedawcę.
  3. Sprzedawca realizuje złożone zamówienie na Kurs stacjonarny według harmonogramu opisanego w Sklepie.
  4. Kupując Kurs stacjonarny po jego rozpoczęciu cena za Kurs stacjonarny podlega proporcjonalnemu obniżeniu.
  5. Nieobecność Ucznia na lekcji nie wpływa na cenę kursu stacjonarnego przy czym w razie nieobecności Uczeń otrzymuje kompleksowe materiały obejmujące treści omówione na odbytych zajęciach.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany nauczyciela prowadzącego określone zajęcia w trakcie roku szkolnego.

 

§9 E-KONSULTACJE (INDYWIDUALNE LEKCJE ONLINE)

  1. Sprzedawca w swojej ofercie posiada również możliwość przeprowadzenia E-konsultacji (indywidualnej lekcji online).
  2. E-konsultacje są udzielane na podstawie złożenia Zamówienia w sklepie przez Klienta.
  3. W skład E-konsultacji wchodzą:

a) indywidualne lekcje z języka angielskiego,

b) indywidualne lekcje z matematyki.

  1. Celem opracowania kompleksowej E-konsultacji, Sprzedawca przeprowadza wywiad z Klientem, również drogą elektroniczną (np. mailowo).
  2. E-konsultacje są realizowane w każdorazowo ustalonym terminie lub potwierdzenia wybranego terminu konsultacji w udostępnionym kalendarzu elektronicznym.
  3. E-konsultacja odbywa się poprzez nawiązanie połączenia internetowego na platformie zoom, clickmeeting, Gmeet lub innej aktualnie używanej przez EduFarmę Platformie szkoleniowej.
  4. Użytkownik ma prawo odwołać E-konsultację w terminie do 24h przed planowaną E-konsultacją za pełną refundacją kosztów poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail EduFarmy. W przypadkach nagłych i niezależnych od Użytkownika E-konsultacja może zostać przeniesiona na inny termin na prośbę Użytkownika i za zgodą EduFarmy. 

§10 PRODUKTY NIEODPŁATNE

  1. Sprzedawca umożliwia skorzystanie z Produktów nieodpłatnych.
  2. Do Produktów nieodpłatnych zalicza się:
  1. pojedyncze lekcje próbne
  2. Ebooki
  1. Korzystanie z Produktów nieodpłatnych oferowanych przez Sprzedawcę może wymagać posiadania Konta na Platformie szkoleniowej, na której udostępniane są Produkty.
  2. Produkty nieodpłatne dostępne są czasowo. 
  3. Informacje dotyczące terminu dostępności znajdują się w opisie Produktu lub na odpowiedniej podstronie z opisem Produktu.

§11 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych wariantów Produktu w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie wskazana w opisie Produktu).
  2. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w wybrany Produkt pokazany wraz z ceną i opisem produktu, w wyniku czego Klient zostaje automatycznie przeniesiony do Formularza Zamówienia.
  3. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w formularzach następujących danych:
  1. imię, adres e-mail Klienta oraz imię i nazwisko dziecka w aktualnym roku szkolnym
  2. Dane Klienta niezbędne do wystawienia dowodu zapłaty, a to:
  1. imię i nazwisko (firma),
  2. adres,
  3. miejscowość, 
  4. kod pocztowy,
  5. kraj.
  1. akceptacja Regulaminu i Polityki prywatności poprzez zaznaczenie okienka. Akceptacja jest niezbędna do dokonania i sfinalizowania Zamówienia.
  2. wyrażenie zgody na dostarczenie treści cyfrowej przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. wyrażenie zgody na realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję”, który wskazuje na konieczność zapłaty
    za zamówienie.
  1. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w Sklepie.
  2. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję”, ma świadomość, iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej Sprzedawcy zapłaty.
  3. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia
    ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.
  4. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
  5. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nierealizowania Zamówienia w przypadku:
  1. nieprawidłowego/niekompletnego wypełnienia formularza Zamówienia (brak wszystkich danych potrzebnych do realizacji Zamówienia),
  2. nieotrzymania wpłaty w terminie 3 dni od złożenia Zamówienia (w przypadku wyboru opcji płatności przelewem).

§12 PRZEDSPRZEDAŻ PRODUKTÓW

  1. Sprzedawca może również prowadzić przedsprzedaż wybranych Produktów.
  2. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie Produktu przed jego premierą w cenie specjalnej.
  3. Przedsprzedażą mogą zostać objęte Produkty nowe i cechujące się małą dostępnością, Produkty, które dopiero ukażą się w Sklepie.
  4. Termin dostępności Produktów objętych przedsprzedażą będzie wskazany w opisie Produktu sprzedawanego w przedsprzedaży.
  5. Przedsprzedaż nie może być łączona z innymi promocjami.
  6. Zakupione podczas przedsprzedaży Produkty, są realizowane (np. dodawane na Konto) w kolejności dokonanych Zamówień. 
  7. W przypadku Kursu online zakupionego w przedsprzedaży nie ma możliwości zmiany harmonogramu kursu ze strony Użytkownika ( w przypadku kursu online prowadzonego w czase rzeczywistym, zajęcia odbywają się zgodnie z ustalonym harmonogramem zawartym w ofercie kursu) 
  8. W przypadku Kursu stacjonarnego zakupionego w przedsprzedaży nie ma możliwości zmiany harmonogramu ze strony Użytkownika (zajęcia odbywają się zgodnie z harmonogramem Kursu stacjonarnego zakupionego w przedsprzedaży).

 

§13 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI

  1. Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto
    i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne (w tym podatek VAT).
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych
    w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
  3. Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
  4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
  1. przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy. W tym celu proszę skontaktować się ze Sprzedawcą na dane kontaktowe podane
    w Regulaminie;
  2. przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy
    za pośrednictwem systemu PayU – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia;  
  3. kartą płatniczą, za pośrednictwem operatora kart płatniczych. Autoryzacja i przewarzanie danych osobowych odbywa się za pośrednictwem danego banku;
  4. na raty (jeśli jest to uwzględnione w ofercie z której chce skorzystać klient) – Klient zostanie przeniesiony na stronę serwisu w celu dokonania płatności na zasadach określonych przez ten serwis.
  1. W przypadku płatności elektronicznych produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  2. Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
  3. Jeżeli Klient potrzebuje wystawienia faktury VAT EU, powinien skontaktować się ze Sprzedawcą podając swój numer Zamówienia oraz dane do faktury.
  4. Opłaty uiszczane są przez Klienta przed uzyskaniem dostępu do zakupionego Produktu i/lub E-konsultacji o ile Sprzedawca nie przewidział inaczej.
  5. Opłaty za kursy/warsztaty/szkolenia itp wnoszone są przed rozpoczęciem usługi, w przypadku opłat miesięcznych wnoszone są za miesiąc z góry.

§14 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY

  1. Wysyłka Produktów nastąpi zgodnie z opisem w sprzedaży po  przyjęciu Zamówienia do realizacji na adres e-mail, który Klient wskazał w formularzu Zamówienia z wyjątkiem Produktów, o których mowa w ust. 2
  2. W przypadku e-konsultacji oraz innych usług indywidualnych, które zamówił Klient, a które są dostępne w Sklepie – realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym przez strony, w terminie wybranym przez Klienta w kalendarzu online (jeśli jest udostępniony) lub w terminie wskazanym w opisie danego Produktu. Kursy online z udziałem użytkownika w czasie rzeczywistym prowadzone są zgodnie z ustalonym harmonogramem.
  3. W przypadku Produktów będących usługą elektroniczną (m.in. kurs online dostępny w całości od razu po zakupie, treści cyfrowe dostępne na Platformie szkoleniowej w skład których wchodzi ponad 2000 zadań z gramatyki i słownictwa, prezentacje tematów z zakresu podstawy programowej z matematyki do szkoły podstawowej,  zestawów egzaminacyjnych, testów, wskazówek do rozwiązywania zadań oraz zajęć coachingowych dla dzieci i młodzieży, ebooki) dostęp do Produktu następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu (szczególnie w przypadku przedsprzedaży danego Produktu). Dostęp może też być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu czy innego Produktu. 
  4. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy. 
  5. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu o ile Regulamin nie stanowi inaczej. 
  6. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

§15 REKLAMACJE

  1. EduFarma odpowiada wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta (rękojmia), a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta i art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt wolny od wad.
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klienta z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie cywilnym, jeżeli Produkt ma wadę fizyczną lub prawną.
  4. Reklamacja danego Produktu powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia.
  5. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację.
  7. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
  8. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, może także skontaktować się ze Sprzedawcą telefonicznie w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia.
  9. W przypadku Klienta będącego Konsumentem koszty reklamacyjne ponosi Sprzedawca, w szczególności koszty dostarczenia Produktu do Sprzedawcy, jak i ponownego odesłania go do Klienta przez Sprzedawcę.
  10. W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Klient może zgłosić ją w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym Regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Może w tym celu skorzystać z formularza załączonego do niniejszego regulaminu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela Klientowi odpowiedzi.

§16 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6 i 7.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować EduFarma o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Sklepie). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje się w załączniku do niniejszego Regulaminu. 
  4. EduFarma ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności.
  5. EduFarma dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy:
  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
  2. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; 
  3. w której świadczenie usługi polega na tym, że przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
  4. o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  1. Klient akceptując niniejszy Regulamin i składając Zamówienie na Produkt wyraża zgodę na uzyskanie dostępu do Produktu przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy sprzedaży i jest świadomy, iż w ten sposób traci prawo do odstąpienia od umowy.  
  2. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana 

do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.    

 

§17 ROZWIĄZANIE UMOWY 

  1. Rozwiązanie Umowy sprzedaży następuję z ostatnim dniem obowiązywania Umowy zawartej przez Klienta i EduFarmę. W dniu następującym po rozwiązaniu Umowy i w przypadku gdy Klient nie kupi kolejnego Produktu, Konto jest automatycznie pozbawiane możliwości korzystania z Platformy szkoleniowej poza możliwością dokonania Zamówienia w Sklepie internetowym.
  2. Prawo wypowiedzenia nie przysługuje w stosunku do Produktów zakupionych w Sklepie i dostarczonych w pełni od razu po dokonaniu zakupu zgodnie z żądaniem Klienta.
  3. Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę Sprzedaży kursu online w przypadku gdy kurs online jest prowadzony w trybie cyklicznym i Uczeń uczestniczy w lekcji online w czasie rzeczywistym na Platformie szkoleniowej. Jednocześnie z uwagi na obowiązujący harmonogram zajęć, termin wypowiedzenia wynosi 30 dni kalendarzowych. Płatność za niewykorzystane zajęcia licząc od daty rozwiązania wypowiedzianej Umowy, zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. W przypadku transferu międzynarodowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty transferu. 
  4. Klient ma prawo wypowiedzieć Umowę Sprzedaży kursu stacjonarnego. Jednocześnie z uwagi na obowiązujący harmonogram zajęć, termin wypowiedzenia wynosi 30 dni kalendarzowych. Płatność za niewykorzystane zajęcia licząc od daty rozwiązania wypowiedzianej Umowy, zostanie zwrócona na rachunek bankowy wskazany przez Klienta. W przypadku transferu międzynarodowego kwota zwrotu zostanie pomniejszona o koszty transferu. 
  5. W przypadku skorzystania przez ucznia z oferty Early Birds lub nabycia kursu online prowadzonego w trybie cyklicznym gdzie Uczeń uczestniczy w lekcji online w czasie rzeczywistym na Platformie szkoleniowej i gdy cena jednej lekcji z tego tytułu jest niższa od ceny standardowej jednej lekcji (dostępnej w opisie jednej lekcji w Sklepie) obowiązują zasady wskazane w ust. 2 i 3 z zastrzeżeniem, że opłata za każdą lekcję odbytą do rozwiązania umowy przeliczana jest według standardowej ceny jednej lekcji (zgodnie z ceną dostępną w opisie jednej lekcji w Sklepie). EduFarma rozliczy proporcjonalny zwrot środków z uwzględnieniem informacji powyżej wskazanej tj. z pominięciem obniżki za okres od dnia zawarcia Umowy do dnia rozwiązania Umowy względem ceny standardowej jednej lekcji).
  6. Jeśli wypowiedzenie następuje bez ważnego powodu EduFarma uprawniona jest do domagania się odszkodowania tytułem szkody spowodowanej wypowiedzeniem Klienta.
  7. Oświadczenie o wypowiedzeniu Klient składa poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail kontakt@EduFarma.eu. EduFarma potwierdza otrzymanie oświadczenia o wypowiedzeniu poprzez przesłanie potwierdzenia na adres e-mail Klienta.
  8. Umowa wypowiedziana wygasa z upływem 30 dni od dnia, w którym zostało złożone wypowiedzenie.
  9. EduFarma zwróci Klientowi cenę Produktu pomniejszoną proporcjonalnie o wartość lekcji odbytych do dnia rozwiązania Umowy, oraz wydatki, które EduFarma poczyniła w celu należytego wykonania usługi oraz o wysokość odszkodowania wynikającego ze szkody powstałej u EduFarmy na skutek wypowiedzenia umowy bez ważnego powodu w terminie 30 dni od dnia rozwiązania Umowy. W przypadku wypowiedzenia Umowy z ważnych powodów EduFarma zwróci Klientowi cenę zakupu Produktu pomniejszoną proporcjonalnie o wartość lekcji odbytych do dnia rozwiązania Umowy oraz o wydatki, które EduFarma poczyniła w celu należytego wykonania Usług. Zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy, z którego Klient dokonał płatności, o ile Klient nie wybrał innego sposobu płatności.
  10. EduFarma ma prawo wypowiedzieć Umowę z zachowaniem 7 dniowego terminu wypowiedzenia w przypadku zaistnienia ważnych powodów, w szczególności gdy:
  1. Użytkownik dostarcza treści o charakterze bezprawnym;
  2. Użytkownik nie przestrzega Regulaminu i łamie zasady Sklepu i/lub Platformy szkoleniowej;
  3. Działania lub zaniechania Użytkownika negatywnie wpływają na dobre imię EduFarmy lub w inny sposób istotnie szkodzą EduFarma;
  4. Użytkownik spowoduje utratę zaufania EduFarma obiektywnie usprawiedliwioną okolicznościami.

W przypadku wypowiedzenia Umowy na podstawie wskazanej powyżej EduFarma zwróci Klientowi cenę zakupu Produktu pomniejszoną proporcjonalnie o wartość odbytych lekcji do rozwiązania Umowy oraz o wydatki, które EduFarma poczyniła w celu należytego wykonania usług, w terminie 30 dni od dnia rozwiązania Umowy wskutek wypowiedzenia Umowy przez EduFarma. Zwrot środków nastąpi na rachunek bankowy, z którego Klient dokonał płatności, o ile Klient nie wybrał innego sposobu płatności. EduFarma zastrzega sobie prawo do zawieszania Konta na okres wypowiedzenia złożonego przez EduFarma z powodów wskazanych w niniejszym postanowieniu.

  1. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta Faktura korygująca zostanie wysłana do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia, na co Klient wyraża zgodę.

§18 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientów Sklepu będących Przedsiębiorcami
  2. W przypadku sprzedaży Produktu w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne.
  3. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na utrzymaniu konta Klienta, Użytkownika ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  4. Sprzedawca ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej z Klientem niebędącym Konsumentem bez podania przyczyny, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia, poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail. Nie rodzi to żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
  5. W stosunku do Klientów będących Przedsiębiorcami, Sprzedawca ma prawo samodzielnie wskazać i ograniczyć dostępne metody płatności oraz wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części, niezależnie od wybranego przez Przedsiębiorcę sposobu płatności albo zawarcia umowy sprzedaży.
  6. Całkowita odpowiedzialność Sprzedawcy w stosunku do Przedsiębiorcy (Klienta) z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy sprzedaży, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  7. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  8. Całkowita odpowiedzialność EduFarmy w stosunku do Przedsiębiorcy z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania Umowy, jest ograniczona do wysokości zapłaconej ceny Produktu i złożonego Zamówienia, w przypadku umyślnego wyrządzenia szkody. EduFarma nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Przedsiębiorcy.
  9. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy EduFarma a Przedsiebiorcą, który nie jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi właściwemu z względu na siedzibę EduFarma.

§19 POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW NA PRAWACH KONSUMENTA

  1. Przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest taki przedsiębiorca, który dokonuje zakupów w Sklepie, które są związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez niego działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 
  2. Przedsiębiorcę, o którym mowa w ustępie pierwszym niniejszego paragrafu, będą dotyczyć postanowienia niniejszego regulaminu, które dotyczą Konsumenta tj. m.in.:

a) Usług świadczonych drogą elektroniczną

b) Odstąpienia od umowy przez Konsumenta

c) Reklamacji i rękojmi,

w zakresie ograniczonym art. 38 a ustawy o prawach konsumenta oraz art. 3855, art. 5564, art. 5565 i art. 5765 ustawy Kodeks cywilny. W pozostałym zakresie stosuje się postanowienia Regulaminu dotyczące Przedsiębiorców. 

  1. Przedsiębiorca na prawach konsumenta, akceptując niniejszy regulamin podczas procesu zakupowego, a następnie korzystając ze swoich uprawnień wymienionych w niniejszych paragrafie, powinien uzupełnić stosowny formularz reklamacji lub odstąpienia od umowy, a w szczególności dane potwierdzające okoliczności potwierdzające jego status zgodny z art. 38a ustawy o prawach konsumenta lub przekazać te informacje w inny sposób. 
  2. Przedsiębiorca, o którym mowa w ustępie powyższym oświadcza w formularzu przesłanym do Sprzedawcy lub w inny sposób, że zakupiony Produkt/y, a tym samym zawarta umowa sprzedaży są bezpośrednio związane z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie posiadają one dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, co czyni na dowód tego, że spełnia warunki, aby za takiego przedsiębiorcę można było go uznać. Formularze stanowią załączniki do niniejszego Regulaminu.

 

§20 WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA, PRAWA AUTORSKIE

  1. Produkty oraz usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie treści, teksty, logo, zdjęcia, nazwy firm, znaki towarowe, logo Produktów innych autorów, szata graficzna mogą stanowić utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy i/lub osób trzecich będących ich właścicielami/autorami, i które zostały udostępnione jedynie na użytek Sklepu, co Klient akceptuje poprzez akceptację Regulaminu.
  2. W przypadku zamiaru wykorzystania Produktu lub wyżej wymienionych elementów w sposób sprzeczny ze wskazanym w niniejszym Regulaminie lub ich przeznaczeniem i funkcjonalnościami, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę Sprzedawcy.
  3. Klient wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy, udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę działalności na następujących polach eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w Sklepie, na stronach Sprzedawcy i w mediach społecznościowych, publiczne wyświetlanie tak, aby każdy mógł mieć do nich dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym (m.in. w Internecie), a także publiczne wyświetlanie.
  4. Sprzedawca udziela Klientowi licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Klient w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby, bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:

a) W zakresie zapisu utworu – zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie na dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,  

b) Wydruk na własne potrzeby korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx., jeśli wynika to ze specyfiki Produktu i/lub opisu Produktu,

c) Zapis metodą cyfrową, modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym lub w polecanych programach zewnętrznych.

  1. Licencja, o której mowa w ust. 4 jest ważna przez czas trwania dostępu Klienta do Produktu. Okres dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w opisie danego Produktu, a jeśli nie napisano inaczej zostaje udzielona na 365 dni od dnia Zamówienia. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera się w zapłacie dokonywanej przez Klienta. 
  2. Zakazane jest w szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego części, bez wyraźnej zgody Sprzedawcy: 

a) udostępnianie i prezentowanie Produktu osobom trzecim, 

b) publikowanie Produktu niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w instrukcji lub komentarzach,

c) kopiowanie, powielanie na potrzeby inne niż własny użytek. 

  1. Użytkownik zobowiązuje się dołożyć należytej staranności, aby Produkty (materiały edukacyjne dostępne na Platformie szkoleniowej) nie zostały ujawnione osobom niepowołanym/trzecim. 
  2. Sprzedawca informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie jakichkolwiek innych treści albo Produktów udostępnionych przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami. 
  3. Sprzedawca jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów (szkoleń, VOD, materiałów pdf, doc., docx., ćwiczeń, lekcji, modułów).

§21 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych Klienta i/lub Użytkownika jest Magdalena Tułecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA po adresem Batalionów Chłopskich 77A/ 43, 01-305 Warszawa, NIP 5222908599, REGON 362346011 zgodnie z informacją odpowiadającą odpisowi aktualnemu z Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej, zwana w Regulaminie również EduFarma. Administrator samodzielnie wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontaktować z Administratorem można się używając poniższych danych: e-mail: kontakt@edufarma.eu, numer telefonu: 519170433 lub pisemnie na adres Administratora.
  2. Dane osobowe Klientów i/lub Użytkowników Sklepu/Platformy szkoleniowej podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie, w tym dane podawane podczas dokonywania Zamówień w Sklepie będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji Zamówienia i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Użytkownika i obsługi Użytkowników związanej z zawartą umową. 
  3. Dane osobowe Klienta i/lub Użytkownika mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
  1. wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
  2. realizacji transakcji płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  3. rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  4. ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  5. kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania Umowy);
  6. przechowywania nieopłaconych zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  7. tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  8. archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora);
  9. wykorzystywania cookies na stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
  10. w celu marketingu bezpośredniego kierowanego do Użytkownika - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
  1. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją Umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy będą niemożliwe.
  2. Dane osobowe Klientów i/lub Użytkowników będą przetwarzane przez okres realizacji Umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym celu. 
  3. Dane osobowe Klientów i/lub Użytkowników będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, podmioty świadczące Usługi w imieniu Administratora (np. wirtualna asystentka), dostawca usługi mailingu (newsletter) czy systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu internetowego, itp.
  4. W związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych usług np. Facebook i spółki zależne, Google, Microsoft itp. dane Użytkowników mogą być przekazywane do Stanów Zjednoczonych Ameryki (USA) w związku z ich przechowywaniem na amerykańskich serwerach (w całości lub częściowo). Google i Facebook stosują mechanizmy zgodności przewidziane przez RODO (np. certyfikaty) lub standardowe klauzule umowne.  Dane będą przekazywane wyłącznie odbiorcom, którzy gwarantują najwyższa ochronę i bezpieczeństwo danych, m. in. poprzez:
  1. współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej, 
  2. stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską (tak jak m to miejsce np. w przypadku Google),  
  3. stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy, 

lub tym, na przekazywanie danych osobowych których, Użytkownik wyraził zgodę.

  1. Klient i/lub Użytkownik ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Klient i/lub Użytkownik posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  3. Dane Klienta i/lub Użytkownika nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Użytkownika.
  4. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i/lub Użytkownikowi i przekazania danych w związku z korzystaniem Sklepu, EduFarma podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych przez osoby nieuprawnione.
  5. Szczegółowe zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych wykorzystywanych w celu realizacji Zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: https://www.EduFarma.eu/politykaprywatnosci. 

§22 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

  1. EduFarma wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi Umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu. 
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
  1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
    o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
  2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem/Użytkownikiem a EduFarmą,
  3. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  1. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  2. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

§23 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego. 
  2. EduFarma zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej EduFarma na podstronie: Regulamin.
  3. Po zmianie Regulaminu, Klient/Użytkownik przy pierwszym logowaniu do Sklepu zostaje powiadomiony o zakresie zmiany i możliwości jej akceptacji. Zalogowanie na Konto w Sklepie oznacza, że Użytkownik akceptuje zmianę Regulaminu. Odmowa akceptacji następuje poprzez przesłanie wiadomości na adres e-mail: kontakt@edufarma.eu przez Klienta/Użytkownika i jest równoznaczna z rozwiązaniem umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną w postaci prowadzenia Konta.
  4. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia umowy.
  5. W przypadku, gdyby jakiekolwiek postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, EduFarma deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
  6. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy EduFarma a Klientem, który jest konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

 

Link do polityki prywatności:  https://www.EduFarma.eu/politykaprywatnosci

Link do niniejszego Regulaminu: 

ZAŁĄCZNIK nr 1 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU KONSUMENTA

 

Miejscowość, data: …………………………….

 

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

 

Magdalena Tułecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA Batalionów Chłopskich 77A/ 43, 01-305 Warszawa

 

Reklamacja Usługi 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu....................................................... Produkt ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy. 

Wada polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis wady]. 

Wada została stwierdzona w dniu………………………………………………….. 

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • świadczenia usług bez wady (art. 561 § 1 kc) 
  • nieodpłatnej naprawy wady (art. 561 § 1 kc) 
  • obniżenia ceny usługi o kwotę ………………….. zł, słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
  • odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

 

Data: ____________________ Podpis Konsumenta: __________________

ZAŁĄCZNIK nr 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA



 

Miejscowość, data: …………………………….

 

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres firmy:  ……………………………….

NIP: ……………………………

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

 

Magdalena Tułecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA Batalionów Chłopskich 77A/ 43, 01-305 Warszawa


 

Reklamacja Usługi zamówionej przez przedsiębiorcę na prawach konsumenta

 

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu....................................................... Produkt ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy. 

Wada polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis wady]. 

Wada została stwierdzona w dniu………………………………………………….. 

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • świadczenia usług bez wady (art. 561 § 1 kc) 
  • nieodpłatnej naprawy wady (art. 561 § 1 kc) 
  • obniżenia ceny usługi o kwotę ………………….. zł, słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
  • odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

 

Jednocześnie, oświadczam, że zamówiony Produkt, a tym samym zawarta Umowa jest bezpośrednio związana z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 

 

Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się w CEIDG:

  1. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  2. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  3. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  4. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  5. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  6. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  7. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………

 

Data: ____________________ Podpis: __________________



 

ZAŁĄCZNIK nr 3 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU KONSUMENTA 

 

Miejscowość, data: …………………………….

 

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

 

Magdalena Tułecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA Batalionów Chłopskich 77A/ 43, 01-305 Warszawa

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

 

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy …………........................................ nr ............................................ zawartej dnia ................................................ dotyczącej następującego Produktu : ………………………………………………………………………………………………………………………

Proszę o zwrot kwoty .................. zł (słownie ...............................................................złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres ..........................................................................…. [wypełnić jeśli dotyczy] 
  • na rachunek bankowy o numerze: ...................................................................................................... [wypełnić jeśli dotyczy],

 

Data: _____________________ Podpis Konsumenta: _____________ 


 

ZAŁĄCZNIK nr 4 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY W PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORCY NA PRAWACH KONSUMENTA


 

Miejscowość, data: …………………………….

 

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres firmy:  ……………………………….

NIP: ……………………………

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

 

Magdalena Tułecka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą EduFarma MAGDALENA TUŁECKA Batalionów Chłopskich 77A/ 43, 01-305 Warszawa

 

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w przypadku przedsiębiorcy na prawach konsumenta

 

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy …………........................................ nr ............................................ zawartej dnia ................................................ dotyczącej następującego Produktu: ………………………………………………………………………………………………………………………. 

Proszę o zwrot kwoty .................. zł (słownie ...............................................................złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres ..........................................................................…. [wypełnić jeśli dotyczy] 
  • na rachunek bankowy o numerze: ...................................................................................................... [wypełnić jeśli dotyczy],

Jednocześnie, oświadczam, że zamówiony Produkt, a tym samym zawarta Umowa, jest bezpośrednio związany z prowadzoną przeze mnie działalnością gospodarczą, ale nie posiada one dla mnie charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przeze mnie działalności gospodarczej na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, zgodnie z art. 38a ustawy o prawach konsumenta. 

 

Na dowód tego wymieniam poniżej PKD dla mojej działalności gospodarczej znajdujące się w CEIDG:

  1. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  2. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  3. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  4. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  5. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  6. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………
  7. PKD NR …………………………… Opis: ……………………………………………………………………


 

Data: _____________________ Podpis: _____________ 

 

ZAŁĄCZNIK nr 5- PRODUKTY